torsdag den 27. oktober 2011

Efterår!

Så kom efteråret også til Alperne. Inden for de sidste 14 dage er der virkelig sket et vejrskift. Blade, kulde, vind og mørket er kommet for at blive - og hvor er det bare smukt og allerede hyggeligt. Jeg er helt pjattet med de brændte efterårsfarver på træer og buske. Billederne giver desværre ikke det helt præcise "wow" som det gør live. Håber jeg får taget flere billeder af de smukke natur-farver der netop nu omhyler os.




Efterårsteen er kommet i hus. Desværre smagte den bare ikke, som jeg husker en Chai Latté skal smage. Måske (forhåbentlig) fordi, at jeg ikke har en mælkeskummer.. Hvilket i øvrigt fluks er kommet på min ønskeseddel til jul. Håber på bedre te-brygger-held-næste-gang.

God aften i stuerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar