onsdag den 7. september 2011

1. arbejdsuge

Sprog vanskelighederne fylder lidt for meget efter min smag.. Der bliver snakket tysk, schweizer-tysk og italiensk nærmest helt ligeligt.. Jeg har nu oplevet flere orienteringsmøder, hvor jeg ikke forstår et kuk, men når jeg er sammen med andre 1:1 - så er jeg i den tro, at jeg forstår alt (ok, næsten alt!).

En KÆMPE udfordring er det med sproget, men også med patienterne, da det er en patient gruppe jeg ikke tidligere har arbejdet med. Breath in - breath out. Hvilket gik meget godt med denne udsigt:



I Schweiz er det helt normalt at have lang frokost, mellem 1 -2 timer. Jeg har en 1 times frokost pause, hvor jeg kan gå rundt og nyde det flotte landskab eller læse i min medbragte bog. Det er slet ikke værst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar